Her finner du
Hjelpen du trenger
Ikomm, Få hjelp, Glemt passord

Glemt passord

En av de vanligste henvendelsene til vår servicedesk går på glemte passord, og da er det jo irriterende at det er relativt vanlige åpningstider å forholde seg til. Heldigvis kan man som regel resette passordet sitt selv, her viser vi hvordan!

Les hvordan »
ask, who, what

Kundenummer

For å beskytte vår supportlinje for alt for mange uregelmessige oppringninger og med hensyn til fakturering, så er det krav til kundenummer ved telefonhenvendelser. Det letteste er å spørre din leder eller en kollega, da dere har det samme nummeret.

Les hvordan »

Smartkort

Mange av Ikomms brukere har smartkort, og ofte er det spørsmål rundt og problemer med disse som gjør at man blir nødt til å kontakte vår supportavdeling. Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får om smartkort, kanskje sparer man en telefon?

Les hvordan »
Var det noe annet du trenger hjelp med?
DA KONTAKTER DU VÅR SERVICEDESK, SOM SVARER HVERDAGER MELLOM 7-17.