IT-support: Hjelpen du trenger

IT-support: Hjelpen du trenger

IT-support: Hjelpen du trenger

En IT-support som lever av fornøyde brukere!

I Ikomm er vi veldig stolte av servicedesken vår.

Her sitter det hardbarka IT- konsulenter, med langt høyere kompetanse enn det som nok er vanlig for en førstelinjesupport.
I tillegg har de en serviceinnstilling som minst matcher den kunnskapen.

Den pakka, i dagens kompliserte IT-verden, er rett og slett uvurderlig.

Vi er ikke noe mindre stolte av det OnSite-teamene våre leverer av kundeservice og support.
De stiller alltid opp med full motivasjon og stor tålmodighet til å hjelpe kundene på stedet, med det som trengs.

OnSite er i tillegg en fantastisk læringsarena for alle lærlingene vi tar imot.

LOKAL FORANKRING.

Vi tror lokal kunnskap gir bedre kundeforståelse. Vi kjenner våre kunder!

FAGFOLK.

Vårt service-apparat har høy kunnskap og bred erfaring. Og utfordringer løses med et smil om munnen.

GOD SERVICE.

Vi trives på jobb, og lever av fornøyde kunder!
IT-support handler også om selvbetjening.

Samtidig vet vi godt at enkle og grunnleggende ting best løses selv, og derfor satser vi tungt på å utvikle selvbetjeningsfunksjonalitet.

Vårt voksende utviklerteam jobber kontinuerlig med å skape bedre brukeropplevelser rundt vår selvbetjening, og her bør det være mye å glede seg til i årene som kommer.

Målet er å utvikle og implementere funksjonalitet som både gjør livet enklere for våre brukere, og som samtidig gjør arbeidsdagene mer spennende og varierte for vår førstelinjesupport.

For oss er Servicedesk + OnSite + Selvbetjening = Sant.