Vi på Kundeservice hjelper deg gjerne, vi har åpent mandag – fredag
kl. 07:00 – 17:00.
Som kunde og behov for bistand når du oss via kundeportalen Connect.
Trenger du å ringe oss, må du ha kundenummeret ditt klart.
Kommunene Lillehammer, Gausdal, Øyer og Ringebu benytter Smartkort som er levert av Ikomm.
Din leder eller HR må ta kontakt med Ikomm for å bestille Smartkort og brukerkonto til deg.
Når du har fått saksnummer på bestillingen av din leder eller HR, kan du bestille time på nett eller kontakte Kundeservice.
På grunn av lovkrav om identifisering, må du møte opp fysisk i Ikomm sine lokaler på Fakkelgården, Vormstuguvegen 40, 2624 Lillehammer. Husk å ta med legitimasjon. Prosessen med å få nytt kort tar ca. 10-15 minutter.
NB! For å ikke få bot når du står parkert utenfor hos oss må du registrere registreringsnummeret på Ipaden som står i resepsjonen.
Når du er i kontakt med oss på Kundeservice kan vi hjelpe deg via fjernhjelp. Når du får beskjed av oss, kan du aktivere fjernhjelpen ved å trykke på knappen under.