IkommIkommIkommIkomm
  • Hjem
  • Nyheter
  • Om oss
    • Visjon
    • Historie
    • Ansatte
    • Kvalitet & Kundeservice
  • Tjenester
    • IT-Drift
    • Office 365
    • Rådgivning og strategi
    • Digital plattform
  • Karriere

Kvalitet & Kundeservice

  • IT-Drift
  • Office 365
  • Rådgivning og strategi
  • Kvalitet & Kundeservice
  • Digital plattform
Home Tjenester Kvalitet & Kundeservice

Kvalitet

To ISO-sertifiseringer og lang erfaring sikrer den beste servicen og kvaliteten på våre leveranser og tjenester.

Ikomm er en av få IT-driftsleverandører med to ISO-sertifiseringer. Vi setter høye krav til oss selv, som gir våre kunder en trygghet i at de alltid får best mulig service og kvalitet på våre leveranser og tjenester. Vi har lang erfaring innen både privat og offentlig IT-leveranser.

  • Eget datasenter, i våre lokaler
  • Egen norsk servicedesk, i våre lokaler

Ikomm har en unik eierstruktur, hvor verdier skapes og forblir i Norge. Ikomm har fokus på å levere best mulig service og tjenester for våre kunder. Våre eiere jager ikke profitt.

Personlig service, med egen dedikert kontaktperson (tilleggstjeneste)

 

Kundeservice

Et kontaktpunkt for alle henvendelser, enkelt, raskt og sikkert.

Ikomm er det eneste kontaktpunktet du trenger å forholde deg til, vi tar hånd om alle dine IT-behov! Så enkel kan hverdagen være!

Servicedesken er vår egen, som sitter i våre lokaler, i Norge. Ikomms kunder er i trygge hender, hvor våre dyktige konsulenter raskt svarer på henvendelser og løser utfordringene som kan oppstå.

Vi har flere alternativer for Support, hvilken passer dere best?

Hvor ringer dine ansatte hvis de har et IT-problem?

Vår Kundeservice gir deg en enklere IT-hverdag!

Ta kontakt så skal vi hjelpe dere med å få en enklere, bedre og mer effektiv IT-hverdag!





     

     

     

     

     

     

    Ikomm har et av Norges mest moderne datasentre. Da det åpnet var det av de beste i verden i forhold til ressursbruk. Vi henter kjøling fra grunnen, og overskuddsvarmen er med og varmer opp fellesområdene i Fakkelgården ved vårt hovedkontor på Lillehammer. I 2016 oppgraderte vi vårt datasenter, med nye servere fra Nutanix, som vi mener er de beste på markedet. Denne investeringen og oppgradering gjør at vi kan lagre 4 ganger så mye som før, på en fjerdedel av plassen. Det sparer energi, som sparer miljøet.

    Ikomm håndterer til enhver tid minimum 6000 pc`r. Hvert år skifter vi minimum 2000 stykker. Dette skjer i samarbeid med 3Step It.

    3 Step IT sikrer oss effektiv og profesjonell håndtering av pc`r. Våre kunder skal være trygge på at pc`er som blir byttet inn blir behandlet på en forsvarlig måte, både når det gjelder sikkerhet og miljø.

    Hos Ikomm er kildesortering en naturlig del av hverdagen, og vi prøver alltid å ta valg som gir minst mulig fotavtrykk.

    På bakgrunn av våre miljøvalg er Ikomm sertifisert som Miljøfyrtårn.

    • Nyheter
    • Om oss
    • Tjenester
    • Kvalitet & Kundeservice
    • Personvernerklæring

    Søk

    Ikomm AS, Vormstuguvegen 40, Fakkelgården, 2624 Lillehammer | Sentralbord: +47 61 05 06 05 | Epost: post@ikomm.no | Organisasjonsnummer: 991 335 846
    • Hjem
    • Nyheter
    • Om oss
      • Visjon
      • Historie
      • Ansatte
      • Kvalitet & Kundeservice
    • Tjenester
      • IT-Drift
      • Office 365
      • Rådgivning og strategi
      • Digital plattform
    • Karriere
    Ikomm