Dere fokuserer på bedriftens kjerneområder, vi tar IT-jobben!

La Ikomm levere Office 365 Business til din bedrift, som sikrer dere nyeste versjon av de mest kjente programmene til Microsoft til enhver tid:

  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • Outlook
  • OneNote
  • Publisher

Det finnes flere pakker å velge blant, finn den som passer din bedrift best, og utvide etter behov. Vi hjelper dere med å ta de rette valgene.

 

Office hvor som helst:

Alle verktøyene er tilgjengelig der du er, når du trenger de.

 

Gjør samarbeid enklere:

Del, jobb og rediger i samme dokument med dine kollegaer, i sanntid. Uansett hvor du er.

 

Alltid oppdatert verktøy:

OneDrive for Business lagrer sikkert dine filer på internett, og sørger for at de alltid er synkronisert og oppdatert. Du er også sikret å alltid ha nyeste versjon av Office-programmene.

 

Office 365 kan brukes på PC-er, Mac-er, Windows-nettbrett, iPad og Android nettbrett, i tillegg til de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office 365 på 5 enheter.

OneDrive for Business gir hver bruker 1 TB med personlig lagringsplass i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst, og som synkroniseres med Windows- eller Mac-maskinen for frakoblet tilgang. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.

Ikomm leverer alle variantene av Office 365 Business, les mer om de forskjellige versjonene her:

 

 

Styrk teamene dine

Hjelp teamene dine med å gjøre mer på en raskere måte, med enkel fildeling, samtidig redigering i sanntid og nettmøter, alt tilgjengelig hvor som helst.

Skreddersy tjenestene

Få akkurat de tjenestene du ønsker. Kombiner Office 365 med de eksisterende investeringene dine, og kombiner og tilpass tjenester for ulike brukere.

Få IT-kontroll

Reduser IT-kostnadene og -problemene dine samtidig som du beholder kontrollen. Flytt til skyen på egne betingelser, administrer alt på en enkel måte, og automatiser oppgaver.

Office 365 Enterprise E1 inkluderer:

E-post og kalendere

E-post og kalendere

Bruk e-post i bedriftsklassen via en omfattende og velkjent Office-opplevelse, som du har tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser som bruker Outlook på nettet. Du får en postboks med en lagringskapasitet på 50 GB per bruker, slik at du kan sende vedlegg på opptil 150 MB
Nettmøter

Nettmøter

Vær vert for nettmøter med lyd, HD-video og nettkonferanser via Internett. Bli med i møter med ett enkelt trykk eller klikk fra smarttelefonen, nettbrettet eller datamaskinen – du velger selv.
Møtekringkasting

Møtekringkasting

Kringkast Skype for Business-møter på Internett til opptil 10 000 personer som kan delta via nettleseren på nesten hvilken som helst enhet. Du kan også inkludere Bing Pulse for avspørring og sentimentsporing i sanntid, pluss Yammer, for å tillate dialog under kringkastingen.
Direktemeldinger og Skype-tilkobling

Direktemeldinger og Skype-tilkobling.

Kom i kontakt med andre Skype for Business-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la personer se tilkoblingsstatusen din.
Fillagring og -deling

Fillagring og -deling

OneDrive for Business gir hver bruker 1 TB med personlig lagringsplass i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst, og som synkroniseres med PC-en for frakoblet tilgang. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.
Gruppeområder

Gruppeområder

Aktiver enkel tilgang og deling av dokumenter med en grunnleggende lagringskapasitet på gruppeområdet på 10 GB pluss 500 MB med lagring per bruker. Del innsikter via interaktive rapporter med Excel Services og Visio Services, og vis dem på mobile enheter i nettlesere som støtter HTML5.
Sosialt nettverk for bedriften

Sosialt nettverk for bedriften

Med samarbeidsprogramvaren og forretningsprogrammene til Yammer kan de ansatte komme i kontakt med de riktige personene, dele informasjon med grupper og organisere prosjekter, slik at de raskt kommer videre med prosjektet.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en nettleser.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet. Swayer er enkle og dele og ser flotte ut på enhver skjerm.
Søk og oppdag

Søk og oppdag

Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i hele Office 365 basert på personlig innsikt. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter hentet fra hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.
Videoportal for bedriften

Videoportal for bedriften

Håndter videoer i organisasjonen på en enkel måte. Office 365 Video er et bedriftsomspennende mål for opplasting, deling og oppdaging av video, og problemfri avspilling på flere enheter.
Apper for Office og SharePoint

Apper for Office og SharePoint

Nye tredjepartsapper og kundeutviklede apper fungerer med Office og SharePoint for å integrere nettjenester med dokumentene og nettstedene dine.

Alle Office 365 Enterprise-abonnementer inkluderer:

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en oppetidsgaranti på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).
Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.
Personvern

Personvern

Dataene dine tilhører deg. Vi beskytter dem og personvernet ditt.
Administrasjon

Administrasjon

Administrasjonsportalen formidler detaljerte alternativer for IT-konfigurasjon for tjenestene dine, enten fra en nettportal eller via automatisk administrasjon med PowerShell-kommandoer. Du kan bruke administrasjonsappen til å administrere tjenestene dine mens du er på farten.
Oppdatert

Oppdatert

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner formidles til Office 365-kunder i en IT-konfigurerbar opplevelse.
Integrasjon av Active Directory

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.





Kundestøtte
Kundestøtte
Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.

Office på flere enheter

Få den velkjente Office-opplevelsen på de fleste enheter, slik at de ansatte kan få jobben gjort uansett hvor de er.

Enklere samsvar

Arkiver, bruk tillatt venting på stedet og finn dokumentene du trenger, raskt. Avansert databeskyttelse bidrar til å holde dataene sikre.

Avansert IT-kontroll

Gi IT-ressursene dine fleksibilitet og kontroll samtidig som du reduserer IT-kostnadene. Flytt til skyen på dine egne betingelser, administrer alt på en enkel måte og automatiser oppgaver.

Office 365 Enterprise E3 inkluderer:

Velkjente Office-verktøy

Office suite

Inkluderer nå de nye Office 2016-appene for PC og Mac.
Ha alltid den nyeste versjonen av:
WordExcelPowerPointOutlookOneNotePublisherSkype for BusinessAccess
  • Realiser ideene dine på den måten du arbeider best – med et tastatur, en penn eller en berøringsskjerm.
  • Enkel formatering av informasjon i Excel med verktøy som gjenkjenner mønstre og autofullfører data.
  • Enkel integrering av innhold fra PDF-filer, slik at du kan opprette egne profesjonelle Word-dokumenter.

 

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Dra nytte av en komplett, installert Office-opplevelse på tvers av PC-er, Mac-er, Windows-nettbrett, iPad® og Android™-nettbrett og de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office på 5 PC-er eller Mac-er, 5 nettbrett (Windows, iPad og Android) og 5 telefoner.

I tillegg til disse nettbaserte tjenestene:

 

E-post og kalendere

E-post og kalendere

Bruk profesjonell e-post via en omfattende og kjent Outlook opplevelse som du kan få tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser ved hjelp av Outlook på nettet. Dra nytte av ubegrenset lagringsplass, 50 GB lagringsplass i brukerens primære postboks, pluss ubegrenset lagring i brukerens arkivpostboks.
Avansert e-post

Avansert e-post

Bruk funksjoner for arkivering og tillatt venting, og i tillegg ubegrenset lagring, for samsvarsbehov. Bruk DLP-policyer (Data Loss Prevention) og policytips som gir brukerne dine informasjon om ekstra samsvarshåndhevelse via e-post.
Tilgangskontroll for dokumenter og e-post

Kontroll på tilgang til dokumenter og e-post

Ved hjelp av Rights Management Services kan du begrense tilgang til dokumenter og e-post til bestemte personer, og du kan hindre at andre viser eller redigerer dokumentene eller e-posten, selv om de sendes utenfor organisasjonen.
Nettmøter

Nettmøter

Vær vert for nettmøter med lyd, HD-video og nettkonferanser via Internett. Bli med i møter med ett enkelt trykk eller klikk fra smarttelefonen, nettbrettet eller datamaskinen – du velger selv.
Møtekringkasting

Møtekringkasting

Kringkast Skype for Business-møter på Internett til opptil 10 000 personer som kan delta via nettleseren på nesten hvilken som helst enhet. Du kan også inkludere Bing Pulse for avspørring og sentimentsporing i sanntid, pluss Yammer, for å tillate dialog under kringkastingen.
Direktemeldinger og Skype-tilkobling

Direktemeldinger og Skype-tilkobling 

Kom i kontakt med andre Skype for Business-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la personer se tilkoblingsstatusen din.

 

Enkel fillagring og -deling

Enkel fillagring og -deling

OneDrive for Business gir hver bruker 1 TB med personlig lagringsplass i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst, og som synkroniseres med PC-en for frakoblet tilgang. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.
Gruppeområder

Gruppeområder

Aktiver enkel tilgang og deling av dokumenter med en grunnleggende lagringskapasitet på gruppenettstedet på 10 GB pluss 500 MB med lagring per bruker. Del innsikter via interaktive rapporter med Excel Services og Visio Services, og vis dem på mobile enheter i nettlesere som støtter HTML5.
Sosialt nettverk for bedriften

Sosialt nettverk for bedriften

Med samarbeidsprogramvaren og forretningsprogrammene til Yammer kan de ansatte komme i kontakt med de riktige personene, dele informasjon med grupper og organisere prosjekter, slik at de raskt kommer videre med prosjektet.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en hvilken som helst moderne nettleser.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet.Swayer er enkle og dele og ser flotte ut på enhver skjerm.
Mobilitet

Mobilitet

Synkroniser e-post, kalender og kontakter, koble deg til SharePoint-områder, vis og rediger Office-dokumenter med Office Online ved hjelp av en nettleser på Windows Phone, iOS- og Android-enheter.
Bedriftsstyring av apper

Bedriftsstyring av apper

Forenkle administrasjonen av apper i organisasjonen ved hjelp av gruppepolicyer, telemetri og delt datamaskinaktivering.
Søk og oppdag

Søk og oppdag

Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i hele Office 365 basert på personlig innsikt. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter hentet fra hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.
Videoportal for bedriften

Videoportal for bedriften

Håndter videoer i organisasjonen på en enkel måte. Office 365 Video er et bedriftsomspennende mål for opplasting, deling og oppdaging av video, og problemfri avspilling på flere enheter.
Integrering av talepost (Unified Messaging)

Integrering av talepost (Unified Messaging)

Driftet støtte for talepost med funksjoner for automatisk svartjeneste. Taleposter registreres i Exchange Online, og brukere har tilgang til dem fra Outlook, Outlook Web App eller en kompatibel mobiltelefon.
Avanserte samsvarsverktøy

Avanserte samsvarsverktøy

Med det enhetlige eDiscovery-senteret kan du søke på tvers av Exchange, Skype for Business, OneDrive for Business og SharePoint-postbokser. Integrasjon med avansert dataoppbevaring, arkivering og analyser muliggjør prediktiv eDiscovery på stedet, øker relevans samtidig som det reduserer kostnad og risiko.
Informasjonsbeskyttelse

Informasjonsbeskyttelse

Rettighetsadministrasjon, hindring av tap av data og kryptering for Exchange Online, Skype for Business og SharePoint Online hjelper med å sikre innholdet ditt i e-postmeldinger, direktemeldinger, møter og gruppenettsteder.
Selvbetjent forretningsanalyse i Excel

Selvbetjent forretningsanalyse i Excel

Gjør mer med verktøyet du allerede er kjent med: Excel. Finn og koble deg til data med Power Query, modeller og analyser disse dataene med Power Pivot, og visualiser innsikter i interaktive rapporter og tilordninger med Power View og Power Map.
Power BI for Office 365 er en separat tjeneste som lar deg enkelt konfigurere et galleri for Excel-rapportene dine på nettet, slik at alle i organisasjonen har tilgang til dem, kan dele innsikt om dataene og samarbeide fra hvor som helst, på hvilken som helst enhet.
Apper for Office og SharePoint

Apper for Office og SharePoint

Nye tredjepartsapper og kundeutviklede apper fungerer med Office og SharePoint for å integrere nettjenester med dokumentene og nettstedene dine.

Alle Office 365 Enterprise-abonnementer inkluderer:

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en oppetidsgaranti på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).

 

 Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.

 

 Personvern

Personvern

Dataene dine tilhører deg. Vi beskytter dem og personvernet ditt.

 

 Administrasjon

Administrasjon

Administrasjonsportalen formidler detaljerte alternativer for IT-konfigurasjon for tjenestene dine, enten fra en nettportal eller via automatisk administrasjon med PowerShell-kommandoer. Du kan bruke administrasjonsappen til å administrere tjenestene dine mens du er på farten.

 

Oppdatert 

Oppdatert

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner formidles til Office 365-kunder i en IT-konfigurerbar opplevelse.

 

Integrasjon av Active Directory 

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.

 

 Kundestøtte

Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.

 

Laget for team og nettverk

Med Skype for Business kan du nå forenkle infrastrukturen med en samlet plattform for anrop, konferanser, video og deling. Gi alle i virksomheten din en bedre brukeropplevelse, i Office-programmene de bruker hver dag.

Innsikt som er tilpasset deg og organisasjonen din

Du får brukervennlig direkte innsikt i data og grundige analyseverktøy som hjelper deg å oppdage nye fakta og trender. Med stadig mer interaktive rapporter, enklere dashbord og datavisualisering.

Sikkerhet med personer i fokus

Microsoft verner dataene dine, slik at du slipper å gjøre det. Nå har du enda mer kontroll med økt personvern, bedre innsikt og mer presise brukerkontroller – dette gjør E5 til den sikreste utgaven av Office hittil.

Office 365 Enterprise E5 inkluderer:

Velkjente Office-verktøy

Office suite

Inkluderer nå de nye Office 2016-appene for PC og Mac.
Ha alltid den nyeste versjonen av:
WordExcelPowerPointOutlookOneNotePublisherSkype for BusinessAccess
  • Realiser ideene dine på den måten som passer best for deg – ved hjelp av tastatur, penn eller berøringsskjerm.
  • Enkel formatering av informasjon i Excel med verktøy som gjenkjenner mønstre og autofullfører data.
  • Enkel integrering av innhold fra PDF-filer slik at du kan opprette egne profesjonelle Word-dokumenter.

 

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Dra nytte av en komplett, installert Office-opplevelse på tvers av PC-er, Mac-er, Windows-nettbrett, iPad® og Android™-nettbrett og de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office på 5 PC-er eller Mac-er, 5 nettbrett (Windows, iPad og Android) og 5 telefoner.

I tillegg til disse nettbaserte tjenestene:

 

Nettmøter

Nettmøter

Vær vert for nettmøter med lyd, HD-video og nettkonferanser via Internett. Bli med i møter med ett enkelt trykk eller klikk fra smarttelefonen, nettbrettet eller datamaskinen – du velger selv.
Møtekringkasting

Møtekringkasting

Kringkast Skype for Business-møter på Internett til opptil 10 000 personer som kan delta via nettleseren på nesten hvilken som helst enhet. Møtene inkluderer avspørring og sentimentsporing i sanntid, pluss Yammer, for å tillate dialog under kringkastingen.
PSTN-konferanser

PSTN-konferanser 

Gjør det mulig for deltakere å bli med i Skype for Business fra hvilken som helst telefon ved å ringe et lokalt tilgangsnummer, og ringe ut fra et møte for å legge til andre når det er nødvendig. Innringingsfunksjonen kommer i tillegg til alternativene for å bli med med ett enkelt trykk på en PC, smarttelefon og nettleser, og dette lar personer bli med på et nettmøte, selv på steder uten Internett-tilgang.
Modern Voice med skybasert PBX

Modern Voice med skybasert PBX

Ring, motta og overfør forretningssamtaler på kontoret, hjemme eller på farten, ved hjelp av telefon, PC og mobil uten behov for et tradisjonelt telefonsystem. Velg PSTN-ringeløsninger som leveres av Microsoft der det er tilgjengelig, eller bruk eksisterende telefonlinjer der du er.
Direktemeldinger og Skype-tilkobling

Direktemeldinger og Skype-tilkobling

Kom i kontakt med andre Skype for Business-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la personer se tilkoblingsstatusen din. Del tilstedeværelse, direktemeldinger og lydsamtaler med Skype-brukere.
E-post og kalendere

E-post og kalendere

Bruk e-post i bedriftsklassen via en omfattende og velkjent Office-opplevelse, som du har tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser via Outlook på nettet. Du får 50 GB med lagringskapasitet og ubegrenset lagringskapasitet per bruker. Du kan også sende vedlegg på opptil 150 MB.
Avansert e-post

Avansert e-post

Bruk funksjoner for arkivering og tillatt venting, og i tillegg ubegrenset lagring, for samsvarsbehov. Og bruk DLP-policyer (Data Loss Prevention) og policytips som gir brukerne dine informasjon om ekstra samsvarshåndhevelse via e-post.
Tilgangskontroll for dokumenter og e-post

Tilgangskontroll for dokumenter og e-post

Ved hjelp av Rights Management Services kan du begrense tilgang til dokumenter og e-post til bestemte personer, og du kan hindre at andre viser eller redigerer dokumentene eller e-posten, selv om de sendes utenfor organisasjonen.
Avansert informasjonsbeskyttelse

Avansert informasjonsbeskyttelse

Hindring av tap av data og kryptering på tvers av Exchange Online, Skype for Business og SharePoint Online hjelper med å sikre innholdet ditt i e-postmeldinger, direktemeldinger, møter og gruppenettsteder.
Avansert sikkerhet

Avansert sikkerhet

Avanserte trusselbeskyttelse bidrar til å beskytte brukere mot ukjente og avanserte trusler skjult i e-postmeldinger, vedlegg og koblinger. Og med Customer Lockbox, beholder du kontrollen og gjennomsiktighet ved å kunne begrense tilgangen til data ti l bare forhåndsdefinerte godkjenninger med to faktorer.
Analyseverktøy

Analyseverktøy

Med direkte instrumentbord og interaktive rapporter i Power BI kan ikke-tekniske brukere visualisere og analysere data med større hastighet, effektivitet og forståelse. Delve Analytics utnytter kommunikasjons- og samarbeidsdata for å gi enkeltpersoner god innsikt slik at de kan ta tiden tilbake og bruke den mer effektivt.
Fillagring og fildeling

Fillagring og fildeling

OneDrive for Business gir hver bruker 1 TB med personlig lagringsplass i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst, og som synkroniseres med PC-en/Mac-en for frakoblet tilgang. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du
kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.
Gruppeområder

Gruppeområder

Aktiver enkel tilgang og deling av dokumenter med en grunnleggende lagringskapasitet på 10 GB pluss 500 MB med lagring per bruker. Del innsikter via interaktive rapporter med Excel Services og Visio Services, og vis dem på mobile enheter i nettlesere som støtter HTML5.
Sosialt nettverk for bedriften

Sosialt nettverk for bedriften

Med samarbeidsprogramvaren og forretningprogrammene til Yammer kan de ansatte komme i kontakt med de riktige personene, dele informasjon på tvers av grupper og organisere prosjekter, slik at de kan kommunisere lengre og raskere.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en hvilken som helst moderne nettleser.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med det nye Office 365-programmet Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet. Swayer er enkle å dele og ser flotte ut på enhver skjerm.
Mobilitet

Mobilitet

Synkroniser e-post, kalender og kontakter, koble deg til SharePoint-områder, og vis og rediger Office-dokumenter med Office Online ved hjelp av en nettleser på Windows Phone, iOS- og Android-enheter.
Bedriftsstyring av apper

Bedriftsstyring av apper

Forenkle administrasjonen av apper i organisasjonen ved hjelp av gruppepolicyer, telemetri og delt datamaskinaktivering.
Søk og oppdag

Søk og oppdag

Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i hele Office 365 basert på personlig innsikt. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter hentet fra hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.
Videoportal for bedriften

Videoportal for bedriften

Håndter videoer i organisasjonen på en enkel måte. Office 365 Video er et bedriftsomspennende mål for opplasting, deling og oppdaging av video, og problemfri avspilling på flere enheter.
Integrering av talepost (Unified Messaging)

Integrering av talepost (Unified Messaging)

Driftet støtte for talepost med funksjoner for automatisk svartjeneste. Taleposter registreres i Exchange Online, og brukere har tilgang til dem fra Outlook, Outlook Web App eller en kompatibel mobiltelefon.
Avansert eDiscovery

Avansert eDiscovery

Med Samsvarssenteret kan du søke på stedet på tvers av Exchange, Skype for Business, OneDrive for Business og SharePoint-postbokser. Avansert eDiscovery integreres fullstendig med maskinlæring, forutsigende koding og plattformen for tekstanalyse fra Equivio, noe som reduserer kostnadene og utfordringene som følger med det å gå gjennom store mengder eDiscovery-data, ved å fokusere på det som er relevant.
Apper for Office og SharePoint

Apper for Office og SharePoint

Nye tredjepartsapper og kundeutviklede apper fungerer med Office og SharePoint for å integrere nettjenester med dokumentene og nettstedene dine.

Alle Office 365 Enterprise-abonnementer inkluderer:

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en oppetidsgaranti på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).

 

Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.

 

Personvern

Personvern

Dataene dine tilhører deg. Vi beskytter dem og personvernet ditt.

 

 Administrasjon

Administrasjon

Administrasjonsportalen formidler detaljerte alternativer for IT-konfigurasjon for tjenestene dine, enten fra en nettportal eller via automatisk administrasjon med PowerShell-kommandoer. Du kan bruke administrasjonsappen til å administrere tjenestene dine mens du er på farten.

 

Oppdatert

Nyeste versjoner

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner formidles til Office 365-kunder i en IT-konfigurerbar opplevelse.

 

Active Directory-integrasjon

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.

 Støtte

Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.

 

Office hvor som helst

Med Office 365 Business er velkjente verktøy som Word, Excel, PowerPoint og Outlook tilgjengelige hvor og når du trenger dem.

Gjør samarbeid enklere

Siden filene er lagret på nettet, kan du dele dem med andre, og til og med redigere dem samtidig med andre, i sanntid. Uansett hvor du er.

Alltid oppdaterte verktøy

OneDrive for Business lagrer filer på Internett, slik at de alltid er synkronisert og oppdatert. Du har også alltid den nyeste versjonen av Office-programmene.

Office 365 Business inkluderer:

Velkjente Office-verktøy

 

Office-programserien

Inkluderer nå de nye Office 2016-appene for PC og Mac.
Ha alltid den nyeste versjonen av:
WordExcelPowerPointOutlookOneNotePublisher
  • Realiser ideene dine slik du arbeider best – med et tastatur, en penn eller en berøringsskjerm.
  • Enkel formatering av informasjon i Excel med verktøy som gjenkjenner mønstre og autofullfører data.
  • Enkel integrering av innhold fra PDF-filer, slik at du kan opprette egne profesjonelle Word-dokumenter.
  • Utform tilpasset markedsføringsmateriell som passer for varemerket ditt og kundene dine.

 

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Dra nytte av en komplett, installert Office-opplevelse på tvers av PC-er, Mac-er, Windows-nettbrett, iPad® og Android™-nettbrett og de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office på 5 PC-er eller Mac-er, 5 nettbrett (Windows, iPad og Android) og 5 telefoner.

I tillegg til disse nettbaserte tjenestene:

Fillagring og fildeling

Fillagring og fildeling

OneDrive for Business gir hver bruker 1 TB med personlig lagringsplass i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst, og som synkroniseres med Windows- eller Mac-maskinen for frakoblet tilgang. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en nettleser.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet. Sway-filer er enkle å dele og ser bra ut på alle slags skjermer.

Alle Office 365 for Business-planer inkluderer:

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en garantert oppetid på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).
Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.
Personvern

Personvern

Dataene dine er dine. Vi beskytter dem og personvernet.
Administrasjon

Administrasjon

Distribuer og administrer Office 365 for hele firmaet, uten spesiell IT-ekspertise. Du kan legge til og fjerne brukere på et par minutter.
Nyeste versjoner

Nyeste versjoner

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner blir stadig lansert for Office 365-kunder.
Active Directory-integrasjon

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.
Kundestøtte

Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.

 

 

Få arbeidet gjort hvor som helst

Arbeid på flere enheter for å opprette, redigere og dele Word-, PowerPoint-, Excel- og OneNote-filer på nettet. Når som helst, hvor som helst.

Gjør det enklere å samarbeide

Lagre, synkroniser og del filer på Internett slik at de alltid er oppdatert. Du kan også redigere dokumenter sammen med andre i sanntid.

Enkel konfigurasjon og administrasjon

Du kan enkelt konfigurere brukere og begynne å bruke tjenestene raskt ved hjelp av trinnvise veiledninger. Og Office 365 tar seg av IT.

Office 365 Business Essentials inkluderer:

Nettjenester

 

E-post og kalendere

Bruk e-post i bedriftsklassen via en omfattende og velkjent Office-opplevelse, som du har tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser via Outlook Web App. Du får en postboks med en lagringskapasitet på 50 GB per bruker, og du kan sende vedlegg på opptil 150 MB.

Nettkonferanser

Hold nettmøter med lyd og video ved hjelp av skjermdeling og HD-videokonferanse med ett klikk.

Direktemeldinger og Skype-tilkobling 

Kom i kontakt med andre Skype for Business-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la personer se tilkoblingsstatusen din. Del tilstedeværelse, direktemeldinger og lydsamtaler med Skype-brukere.

Sosialt nettverk for bedriften

Med samarbeidsprogramvaren og forretningprogrammene til Yammer kan de ansatte komme i kontakt med de riktige personene, dele informasjon med team og organisere prosjekter, slik at de raskt kommer videre med prosjektet.

Fillagring og fildeling

OneDrive for Business gir 1 TB lagringsplass for hver bruker, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst. Del filer med andre i og utenfor organisasjonen, kontroller hvem som kan åpne og redigere hver fil, og synkroniser filer enkelt med datamaskiner og enheter.

Gruppenettsteder

Aktiver enkel tilgang og deling av dokumenter med en lagringskapasitet på gruppenettstedet på 10 GB uansett, pluss 500 MB lagringsplass per bruker.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en nettleser.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet. Sway-filer er enkle å dele og ser bra ut på alle slags skjermer.

Søk og oppdag

Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i Office 365 ved hjelp av tilpassede innsikter. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter basert på hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.

Alle Office 365 for Business-planer inkluderer:

 

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en garantert oppetid på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).
Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.
Personvern

Personvern

Dataene dine er dine. Vi beskytter dem og personvernet.
Administrasjon

Administrasjon

Distribuer og administrer Office 365 for hele firmaet, uten spesiell IT-ekspertise. Du kan legge til og fjerne brukere på et par minutter.
Nyeste versjoner

Nyeste versjoner

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner blir stadig lansert for Office 365-kunder.
Active Directory-integrasjon

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.

Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.

 

Office på flere enheter

Ha den nyeste versjonen av de velkjente Office-programmene tilgjengelig hele tiden, uansett om du bruker PC/Mac, nettbrett eller telefon.

Gjør det enklere å samarbeide

Lagre, synkroniser og del filer på Internett slik at de alltid er oppdatert. Du kan også redigere dokumenter sammen med andre i sanntid.

Enkel konfigurasjon og administrasjon

Du kan enkelt konfigurere brukere og begynne å bruke tjenestene raskt ved hjelp av trinnvise veiledninger. Og Office 365 tar seg av IT.

Office 365 Business Premium inkluderer:

Velkjente Office-verktøy

Office-programserien

 

Inkluderer nå de nye Office 2016-appene for PC og Mac.
Ha alltid den nyeste versjonen av:
WordExcelPowerPointOutlookOneNotePublisherSkype for Business
  • Realiser ideene dine slik du arbeider best – med et tastatur, en penn eller en berøringsskjerm.
  • Enkel formatering av informasjon i Excel med verktøy som gjenkjenner mønstre og autofullfører data.
  • Enkel integrering av innhold fra PDF-filer, slik at du kan opprette egne profesjonelle Word-dokumenter.
  • Utform tilpasset markedsføringsmateriell som passer for varemerket ditt og kundene dine.

 

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Dra nytte av en komplett, installert Office-opplevelse på tvers av PC-er, Mac-er, Windows-nettbrett, iPad® og Android™-nettbrett og de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office på 5 PC-er eller Mac-er, 5 nettbrett (Windows, iPad og Android) og 5 telefoner.

I tillegg til disse nettbaserte tjenestene:

E-post og kalendere

E-post og kalendere

Bruk e-post i bedriftsklassen via en omfattende og velkjent Office-opplevelse, som du har tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser som bruker Outlook Web App. Du får en postboks med en lagringskapasitet på 50 GB per bruker, og du kan sende vedlegg på opptil 150 MB.
Nettkonferanser

Nettkonferanser

Hold nettmøter med lyd og video ved hjelp av skjermdeling og HD-videokonferanse med ett klikk.
Direktemeldinger og Skype-tilkobling

Direktemeldinger og Skype-tilkobling Skype for Business er foreløpig ikke tilgjengelig for Mac. Lync for Mac 2011 er den nyeste versjonen. Lync for Mac er kompatibel med Skype for Business Server og Skype for Business Online.

Kom i kontakt med andre Skype for Business-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la personer se tilkoblingsstatusen din. Del tilstedeværelse, direktemeldinger og lydsamtaler med Skype-brukere.
Sosialt nettverk for bedriften

Sosialt nettverk for bedriften

Med samarbeidsprogramvaren og forretningprogrammene til Yammer kan de ansatte komme i kontakt med de riktige personene, dele informasjon med team og organisere prosjekter, slik at de raskt kommer videre med prosjektet.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra nettleseren.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet. Sway-filer er enkle å dele og ser bra ut på alle slags skjermer.
Fillagring og fildeling

Fillagring og fildeling

OneDrive for Business gir 1 TB lagringsplass for hver bruker, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst. Del filer med andre i og utenfor organisasjonen, kontroller hvem som kan åpne og redigere hver fil, og synkroniser filer enkelt med datamaskiner og enheter.
Gruppenettsteder

Gruppenettsteder

Aktiver enkel tilgang og deling av dokumenter med en lagringskapasitet på gruppenettstedet på 10 GB uansett, pluss 500 MB lagringsplass per bruker.
Søk og oppdag

Søk og oppdag

Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i Office 365 ved hjelp av tilpassede innsikter. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter basert på hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.

Alle Office 365 for Business-planer inkluderer:

 

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en garantert oppetid på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).
Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.
Personvern

Personvern

Dataen din er din. Vi beskytter dem og personvernet.
Administrasjon

Administrasjon

Distribuer og administrer Office 365 for hele firmaet, uten spesiell IT-ekspertise. Du kan legge til og fjerne brukere på et par minutter.
Nyeste versjoner

Nyeste versjoner

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner blir stadig lansert for Office 365-kunder.
Active Directory-integrasjon

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.
Kundestøtte

Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.

 

Office på flere enheter

Ha den nyeste versjonen av de velkjente Office-programmene tilgjengelig hele tiden, uansett om du bruker PC/Mac, nettbrett eller telefon.

Forbedrede verktøy for sikkerhet og overholdelse av regler og standarder

Skaff deg verktøy som gjør det enklere å sikre at kommunikasjonen er trygg og i tråd med policyene for overholdelse av regler og standarder.

Distribuer på den måten som passer best for deg

Distribuer lokalt med dine egne verktøy eller med hjelp fra den nettbaserte Office 365-tjenesten, og få problemfrie oppgraderinger.

Office 365 ProPlus inkluderer:

Velkjente Office-verktøy

Office-programserien

Inkluderer nå de nye Office 2016-appene for PC og Mac.
Ha alltid den nyeste versjonen av:
WordExcelPowerPointOutlookOneNotePublisherSkype for BusinessAccess
  • Realiser ideene dine slik du arbeider best – med et tastatur, en penn eller en berøringsskjerm.
  • Åpne PDF-filer og rediger avsnitt, lister og tabeller på samme måte som du gjør i Word-dokumenter.
  • Hold oversikt over kommentarer i Word-dokumenter, og merk dem som fullført med den nye svarknappen.
  • Konverter dataene dine til et diagram eller en tabell i to trinn eller mindre, slik at du kan analysere dem raskere, og deretter kan du forhåndsvise dem med en annen formatering.
  • Bygg Excel-regneark, Visio-diagrammer og -bilder og nesten alle typer filer inn i OneNote-notatblokker.
  • Del PowerPoint-presentasjonen din på Internett ved å sende en kobling til den.
  • Utform tilpasset markedsføringsmateriell som passer for varemerket ditt og kundene dine.

 

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Office på datamaskiner, nettbrett og telefoner

Dra nytte av en komplett, installert Office-opplevelse på tvers av PC-er, Mac-er, Windows-nettbrett, iPad® og Android™-nettbrett og de fleste mobile enheter. Hver bruker kan installere Office på 5 PC-er eller Mac-er, 5 nettbrett (Windows, iPad og Android) og 5 telefoner.

 

I tillegg til disse nettbaserte tjenestene:

Fillagring og fildeling

Fillagring og fildeling

OneDrive for Business gir hver bruker en personlig lagringsplass på 1 TB i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra hvor som helst. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.
Office Online

Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en nettleser.
Profesjonell digital historiefortelling

Profesjonell digital historiefortelling

Med den nye Office 365-appen Sway kan du enkelt opprette engasjerende interaktive nettbaserte rapporter, presentasjoner, nyhetsbrev, opplæringer og mer fra telefonen, nettleseren eller nettbrettet. Sway-filer er enkle å dele og ser bra ut på alle slags skjermer.
Selvbetjent forretningsanalyse i Excel

Selvbetjent forretningsanalyse i Excel

Gjør mer med verktøyet du allerede er kjent med: Excel. Finn og koble deg til data med Power Query, lag modeller av og analyser disse dataene med Power Pivot, og visualiser innsikter i interaktive rapporter og tilordninger med Power View og Power Map.
Power BI for Office 365 er en separat tjeneste som lar deg enkelt konfigurere et galleri for Excel-rapportene dine på nettet, slik at alle i organisasjonen har tilgang til dem, kan dele innsikt om dataene og samarbeide fra hvor som helst, på hvilken som helst enhet.

Alle Office 365 for Business-planer inkluderer:

Pålitelighet

Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en garantert oppetid på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).
Sikkerhet

Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.
Personvern

Personvern

Dataen dine er dine. Vi beskytter dem og personvernet.
Administrasjon

Administrasjon

Distribuer og administrer Office 365 for hele firmaet, uten spesiell IT-ekspertise. Du kan legge til og fjerne brukere på et par minutter.
Nyeste versjoner

Nyeste versjoner

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner blir stadig lansert for Office 365-kunder.
Active Directory-integrasjon

Active Directory-integrasjon

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.

Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer igjennom Ikomms Servicedesk. Åpningstider avhenger av bedriftens avtale. Saker kan også meldes inn igjennom vår Kundestøtteportal på forsiden av våre nettsider.